Aktuality

Organizace školního roku 2021/2022

01. 09. 2021 – zahájení školního roku 2021 – 2022

27. 09. 2021 – ředitelské volno

28. 09. 2021 – státní svátek /příjezdy žáků na internát/

27. 10. a 29. 10. 2021 /podzimní prázdniny

28. 10. 2021 / státní svátek

17. 11. 2021 / státní svátek – /středa -> internátní děti mají provoz zajištěn, docházející děti mají volno/

23. 12. 2021 – 02. 01. 2022 /vánoční prázdniny

31. 01. 2022 /rozdání pololetního vysvědčení

04. 02. 2022 /pololetní prázdniny

07.03. – 13. 03. 2022 / jarní prázdniny

14. 04. – 18. 04. 2022 / velikonoční volno

19. 04. 2022 / ředitelské volno – /příjezdy žáků na internát/

30. 06. 2022 / slavnostní ukončení školního roku 2021 / 2022

01. 07. – 31. 08. 2022 / letní prázdniny

INFORMACE PRO ZÁKONNÉ ZÁSTUPCE ŽÁKŮ ŠKOLY

Změna termínu třídních schůzek

Třídní schůzky ze dne 04.06.2021 se přesouvají na dřívější termín a to 28. 05. 2021.

Účast na schůzkách je povinná!

Ukončení školního roku 2020/2021

Školní rok 2020/2021 bude ukončen dne 25.06.2021:

– v 8.00 hodin předávání vysvědčení

– v 9.00 hodin slavnostní ukončení školního roku na sále

28., 29., 30. 06. 2021 je ředitelské volno

Termíny rybářského kroužku

13.05.2021 – rybářský kroužek není

20.05.2021 – opakování učiva

24.05.2021 – opakování učiva

27.05.2021 – testy

28.05.2021 – závody

INFORMACE K OTEVŘENÍ ŠKOLY OD 12. 4. 2021

Dle mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ze dne 06. 04. 2021 se otevírá provoz škol za určitých podmínek. V případě naší školy se jedná o nepřetržitou prezenční výuku od 12. 04. 2021.

Pro klidný průběh otevření provozu školy provádíme tato opatření:

  1. Příjezd žáků ubytovaných na internátě je možný již 11. 04. 2021 od 14.00 hod. do 18.00 hod. Žádáme zákonné zástupce, aby k příjezdu na internát upřednostňovali neděli před pondělím, a to z důvodu provést testování dětí a žáků – viz. příloha:“ POKYNY PRO ZÁKONNÉ ZÁSTUPCE ŽÁKŮ K TESTOVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ VE ŠKOLE „
  2. Pro docházející žáky (ale i internátní) je škola otevřena od pondělí 12. 04. 2021 od 6.30 hod. – do 08.00 hod. Žádáme zákonné zástupce o včasný příchod do školy nejpozději do 7.30 hod., a to opět z důvodu provedení testování – viz. příloha z bodu 1)
  3. Je stále nutné při příchodu do školy dodržovat hygienická a protiepidemiologická opatření, tzn. mít respirátor či roušku. Ve škole bude v tomto smyslu nastaven režim stejně, jak před uzavřením školy před 01. 03. 2021.
  4. Součástí příloh je i “ SOUHLAS ZÁKONNÉHO ZÁSTUPCE S TESTOVÁNÍM „- je možné si jej předvyplnit doma a přivézt s sebou. Pokud nesouhlasíte s testováním, je nutné postupovat dle pokynů v přílohách.
  5. Prosím o důsledné přečtení „Pokynů pro zákonné zástupce žáků k testování dětí a žáků ve škole“. Pokud budou u žáků nějaké příznaky jakéhokoliv onemocnění, své dítě do školy nevozte. Pro vaši lepší orientaci využívejte přílohu “ KONTROLNÍ SEZNAM PŘÍZNAKŮ COVID 19 U DĚTÍ “.
  6. Jsme si vědomi těžkostí při rozhodování v otázce testování vašich dětí a obav k provádění testů. Bohužel, nelze postupovat jinak, než nám ukládají pokyny a opatření Ministerstva zdravotnictví a Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Případné stížnosti prosím směřujte na obě uvedené instituce.

V případě vašeho negativního postoje k testování vašich dětí musíte vycházet z uvedených pokynů v přílohách.

Přesto nabízíme dobré podmínky školy, klidný přístup a asistenci našich pedagogických pracovníků k provedení testování vašich dětí k jejich i vaší spokojenosti.

Mgr. Alexandr Bednář

PŘEHLED POSTUPŮ ANTIGENNÍHO TESTOVÁNÍ

VIDEO – TESTOVÁNÍ / https://www.youtube.com/watch?v=Ls0nrA-Oe20&t=7s

MŠMT_Manuál k testování žáků

Informace k provozu škol od 12.4.2021

MŠMT_Manuál k provozu škol

MO MZ_testování žáků ve školách

MO MZ_opatření ve školách s 1. fází rozvolnění

Zápis k povinné školní docházce do základního vzdělávání pro školní rok 2021/2022

Zápis k povinné školní docházce do základního vzdělávání pro školní rok 2021/2022

Na základě Opatření ministra školství, mládeže a tělovýchovy k organizaci zápisů k povinné školní docházce do základních škol všech zřizovatelů pro školní rok 2021/2022

 Ředitel školy upravuje pokyny k zápisu povinné školní docházky. Vzhledem k mimořádným opatřením situace vyžaduje:

 Termín zápisu se posouvá ze dne 07. 04. 2021 na 21. 04. 2021

  1. Zápisy budou probíhat pravděpodobně bez osobní přítomnosti dětí ve škole (pokud je to možné, podání přihlášky bude bez osobní přítomnosti zákonného zástupce dítěte ve škole). Pokud to situace vzhledem k opatření vlády k onemocnění COVID-19 umožní, budou zápisy i s osobní přítomností žáků a zákonných zástupců. O této skutečnosti Vás budeme včas informovat.
  2. Pro příjem žádostí o přijetí k povinné školní docházce se stanovuje termín do 20. 04. 2021
  •  Podání žádosti:

Podle § 37 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, je možné podání (tj. žádosti o přijetí k základnímu vzdělávání) učinit písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě. Přihlášku je tedy možné doručit následujícími způsoby:

  1. do datové schránky školy,
  2. e-mailem s uznávaným elektronickým podpisem /nelze jen poslat prostý email/,
  3. poštou,
  4. osobní dodání: v případě osobního podání žádosti zákonným zástupcem dítěte je nezbytné organizovat příjem žádostí tak, aby nedošlo k vyšší koncentraci a pohybu osob v prostorách školy.

 

V Měcholupech dne 10. 03. 2021    Mgr. Alexandr Bednář / ředitel školy

Žádost stáhnete zde:

Žádost o přijetí do PT

Žádost o přijetí do 1. třídy

Opatření ministra školství, mládeže a tělovýchovy: ZŠ2021_04_03_FIN_03_kor_fin

Distanční výuka od 1. března 2021

Od 1. 3. 2021 bude probíhat „Distanční výuka“ ve všech třídách školy a to tímto způsobem:

PŘÍPRAVNÁ TŘÍDA / pokyny budou předávány telefonicky, emailem a přes WhatsApp; zadání probíhá formou předání pracovních sešitů a pracovních listů

1. A  / online výuka přes Microsoft Teams, dle potřeb i telefonicky a individuálně videohovory přes WhatsApp

1. B / online výuka přes Microsoft Teams, dle potřeb i telefonicky a individuálně videohovory přes WhatsApp

2. A / online výuka přes Microsoft Teams, dle potřeb i telefonicky a individuálně videohovory přes WhatsApp

 3.A / online výuka přes Microsoft Teams, dle potřeb i telefonicky a individuálně videohovory přes WhatsApp, popřípadě přes Messenger; pro děti, kterým by případně selhalo připojení do Teamsů, budou k dispozici pokyny, výukové materiály, prezentace a odkazy na třídních stránkách školy https://logoskola2.tridnistranky.cz

3. B / online výuka přes Microsoft Teams, dle potřeb i telefonicky a individuálně videohovory přes WhatsApp

4. A / pokyny budou předávány telefonicky, emailem a přes WhatsApp; zadání probíhá formou předání pracovních sešitů a pracovních listů

INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 1. 3. 2021

Nařízením Vlády ČR došlo od 1. 3. 2021 k uzavření naší školy

Více informací získáte zde:

https://www.msmt.cz/skoly-rezim-od-brezna

Rozsah distanční výuky bude upřesněn v pondělí a rodiče jednotlivých tříd budou o tomto informováni třídními učiteli.

Převzetí učebnic, pracovních sešitů, pracovních listů a podobně, proběhne během pondělí a úterý dle dohody učitele s rodiči.

Rybářský kroužek 2020/2021

Rybářský kroužek v měsíci březnu 2021 – prosím opakovat látku dle rozpisu. 

04. 03. 2021 – opakovat látku:

1. Povolené způsoby lovu, povolené technické prostředky k lovu a způsob jejich užití v rybářském revíru (str. 8 a 9). 

2. Při lovu v rybářském revíru se zakazuje, Přístup na pozemky, Oprávnění rybářské stráže (str. 10 a 11).

11. 03. 2021 – opakovat látku:

1. Povolené způsoby lovu ryb na udici, Povolené technické prostředky k lovu (str. 12 a 13). 

18. 03. 2021 – opakovat látku

1. Doby hájení některých dalších živočichů, Osoba provádějící lov je povinna, Lov na mimopstruhových rybářských revírech (str. 14 a 15).

Pokyny pro rodiče

Vážení rodiče, zákonní zástupci žáků!

Pokud Vaše dítě (žák naší školy) nebo někdo z Vaší rodiny přišel do kontaktu s osobou s pozitivním testem na onemocnění COVID-19 a byla Vaší rodině nařízena karanténa, neprodleně o této situaci dejte vědět naší škole (třídní učitelce, popřípadě zdravotnici, sociální pracovnici, vedoucí vychovatelce nebo panu řediteli).

Vzhledem k tomu, že je naše škola internátní, je pro nás tato informace důležitá k tomu, abychom mohli případně přijmout preventivní opatření.

Děkujeme za spolupráci.